«صلح بهائی» راهِ راستینِ گذر از «عصر ترورهای اهریمنی»


چهل و سه. «به بهانه ی حملات پلید تروریستی امروز به مردم اهواز»:

اغلبِ کسانی که امروز برای قربانیانِ حملات تروریستی، اشکِ تمساح می ریزند، از دو قرن پیش تر که مظهرِ نوینِ الهی فرمود: «بشتابید بسوی وحدتِ عالَم انسانی؛ فارغ از وحشت و تبعیض، ترور و ستم، خشم و کین!» همگی یا به او خندیدند و یا چاقوهایشان را تیزتر کردند.
وقتی حتی پیش از آغازِ جنگ های جهانی اول و دوم فرمود: «همگی با هم سلاح هایتان را به زمین بگذارید و هزینه های گزاف برای کشتار و نبرد را خرج صلح و دوستی و سازندگی و آبادانیِ زمین کنید!» سرِ تفنگها و سرنیزه ها را بسوی خودش و خانواده اش نشانه رفتند و او را سرِ سیاهِ زمستان، از ایران و شهر به شهر در عثمانی، به دورتر و هر چه دورتر تبعید کردند.
حاکمانی که امروز در مدحِ قربانیانِ تروریسم، بسی سخن سُرایی می کنند، اغلب خود تا چهار نسل، دست هاشان دست کم تا مِرفَق، در خونِ شهیدانِ بابی و بهایی است که طولانی ترین و مظلوم ترین قربانیانِ نسل کشی و ترور در دو سده ی اخیرِ ایران و منطقه بوده و هستند.
ما عاشقانِ بهاءالله را نشاید لعنت کردن؛ 
پس برای تروریست ها و حامیانِ مستقیم و غیرمستقیم شان، دعا می کنیم که تا فرصت شان باقی است و نَفَسی دارند، خدای یگانه ی اَبهی، نَفسِ آنها را به راهِ تابناکِ بَهایش، بیدار و آگاه فرماید...
که اگر بدانند، یکتاخداوندِ پرشکوه، برای رسیدن به صلحِ راستین و همه جانبه ی ایزدی و بشری در عصر ما، راهی جز شاهراهِ درخشانِ بهاءالله را مقرّر نفرموده است.

کد مطلب: 43

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

لوح احمد - برگردان به پارسی

الله ابهی

«راز حضرت کریشنا»